niedziela, 15 kwietnia 2018

Zaufaj, obiecaj, działaj!


Ponad dwa tygodnie temu zapisałam się na „Spotkania kobiet autentycznych”, które odbyły się w dniu dzisiejszym, w Gorzowie Wlkp. Wydarzenie dla kobiet, które pragną od życia czegoś więcej. Chcą dbać o siebie i z zewnątrz, i wewnątrz… które chcą poznać tajniki lepszej siebie. 

Pierwszy wykład wygłosiła Adriana Szklarz, czyli kobieta z męskim sercem. Swoją ciężką, ale jakże interesującą historię życia przekuła w fenomenalny przykład siły, woli, miłości i chęci do życia. Od dawna chciałam się z Nią spotkać. Dzisiaj miałam okazję Jej posłuchać i z Nią porozmawiać! Wspaniała kobieta. Bucha z Niej niesamowita, nieziemska energia. Zaraża optymizmem. 

Historia Jej życia bardzo mnie wzruszyła, ale przede wszystkim zmotywowała do dalszej, ciężej pracy nad moimi marzeniami, nad wyzwaniami, nad... Pozwoliła mi „naładować akumulatory” i podjąć trudne decyzje. Zaufaj! Obiecaj! Działaj! To jedno z Jej mott. „Kupuję” Adriano.

„Kupuję” również tablicę marzeń i trampolinę motywacji, aby pod koniec życia „nie żałować, że nie pozwoliłam sobie być szczęśliwą”…Adrianę zaprosiłam na kolejny, planowany event Witniczanki. Poznacie Ją. Sądzę, że również Was zarazi swoją mega pozytywną energią.

Kupiłam Jej książkę, którą najpewniej „połknę”. Opowiem Wam o niej niebawem. Zaufaj! Obiecaj! Działaj! i kochaj to co robisz...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz