piątek, 20 października 2017

10 ulubionych rzeczy, które musisz zrobić jesienią!



W moim ogrodzie kwitną stokrotki... Przypominają mi wiosnę i lato… kiedy wszystko się budzi ze snu… Słońce, kąpiele, nie trzeba się ciepło ubierać… Jednak to właśnie jesień ma w sobie coś magicznego... Przyznacie sami… Teraz można nakarmić zmysły wszystkimi kolorami… zapachami i smakami, które Jesień nam przynosi... Czyż nie? Wieczory coraz dłuższe… Ach, wreszcie można troszeczkę zwolnić tempa…

Przygotowałam dla Was listę moich 10 ulubionych rzeczy, które bezwzględnie należy zrobić jesienią… Musimy przecież czuć się świetnie… Tym bardziej, że na niektórych z nas Jesień działa destrukcyjnie…Co należy zrobić Jesienią?


  1. Zrób przegląd garderoby i wymień ją na tę jesienno-zimową… A dodatkowo - ubieraj się i domowników - w przyjemne, kolorowe i ciepłe sweterki, czapki, kurtki… Bawmy się kolorami…
  2. Czytaj – w nieskończoność… Teraz jest na to czas… Długie wieczory temu sprzyjają… Koc, lampka ulubionego wina… i „przenosimy się” …
  3. Chodź na długie, jesienne spacery… Jeszcze świeci słońce, wiatr muska nasze poliki, rozwiewa włosy… Cieszmy się z takich chwil i maszerujmy… Usłyszysz szeleszczące pod nogami liście…
  4. Kup dynię i upiecz ciasto dyniowe! 
  5. Pij gorącą herbatę i napoje rozgrzewające… Herbata z miodem, imbirem i cytryną (pisałam już o jej właściwościach) bądź herbata z malinami i goździkiem… Uwielbiam ten aromat i smak… 
  6. Przygotuj dla domowników pieczone jabłka z cynamonem i ziarnami… Pycha… 
  7. Załóż bloga… Mój ma już rok… 15 października 2016 roku – specjalna data… Moja data… Odnalazłam w sobie pasję pisania, a Wy dajecie mi siłę i wenę do tworzenia… Klimatyczne, jesienne wieczory sprzyjają natchnieniu… 
  8. Zapal świeczki – mogą być te zapachowe… lub w podgrzewaczach z olejkami eterycznymi… Czujesz Jesień? Bo ja tak…
  9. Spotkaj się z przyjaciółmi… i uśmiechaj się do ludzi! 
  10. I przede wszystkim ZWOLNIJ TEMPO! Teraz jest czas odprężenia… Relaksu… Ładowania akumulatorów na kolejny, ciekawy i pracowity rok…  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz