niedziela, 22 października 2017

Genialne ciastka owsiano - bakaliowe… Z eventu…



Kto był na moich eventach ten wie, że te ciastka są najlepsze… Najlepsze jakie zrobiłam i jakie jadłam… Te ciastka są bez mąki, tłuszczu, cukru czy sztucznych dodatków… Całkowicie naturalne… Zdrowe… Przepyszne… Słodkie, chrupiące i delikatne... Zawierają zdrowe składniki takie jak płatki owsiane, orzechy, żurawinę i pestki... W jednym ciasteczku mega dawka witamin i składników mineralnych... Jedyną ich wadą jest to, że nie sposób się od nich oderwać… Idealne łakocie dla całej rodzinki... Koniecznie spróbujcie wykonać je same…
  SKŁADNIKI:
3 szklanki płatków owsianych lub otrębów owsianych (ja użyłam 2 szkl. otrębów owsianych i 1 szkl. otrębów gryczanych),
3 łyżki posiekanych orzechów (włoskie, laskowe, nerkowce, migdały),
3 łyżki sezamu,
3 łyżki słonecznika,
3 łyżki wiórek kokosowych,
2 łyżki płatków migdałowych,
1 łyżka rodzynek,
1 łyżka żurawiny,
2 łyżki pokrojonych suszonych moreli,
5 łyżek miodu,
10 łyżek wody,
1 całe jajko.

Nagrzej piekarnik do 170*C… Otręby (płatki) owsiane wymieszaj z ziarnami i suszonymi owocami... Dodaj miód, wodę i całe jajko... Mieszaj rękami… Blachę wyłóż papierem do pieczenia... W dłoniach formuj ciastka i mocno dociśnij, aby były zbite i zwarte... Jeśli "ciasto" jest zbyt "sypkie", możesz dodać jeszcze jedno jajko... Ułóż na papierze... Ciasteczka możesz też formować łyżką na papierze... Piecz ok. 20-25 minut... na złoty kolor… Pozostaw w piekarniku do całkowitego wystudzenia…

Moja rodzinka nie daje rady… Za każdym razem, gdy je piekę - jedzą jeszcze ciepłe… Smacznego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz