niedziela, 3 marca 2019

V event dla Kobiet...



15 marca br. w hotelu Witnica, odbędzie się piąty event dla kobiet pn. „… bo Jesteś ważna!”. Gdy, po raz pierwszy wpadł mi do głowy pomysł zorganizowania takiego wydarzenia, nie sądziłam, że aż tak się rozwinie ta wspaniała przygoda… Pamiętam stres, który towarzyszył mi przy otwarciu imprezy. Na chwilę zapomniałam „języka w gębie”. Ach, co to był za stres… 


Niemniej jednak, jest to ciekawe i bardzo wciągające zajęcie. Szukanie inspiracji oraz ciekawych osób, które mogłyby zaszczyć nas swoją obecnością są jak nakręcające się spirale. Im więcej pozytywnej energii otrzymam od tych ludzi, tym więcej staram się oddać je „moim Kobietom”. Jedna osoba, pociąga za sobą kolejną, jeden pomysł rodzi drugi, i tak powstaje kolejne, interesujące wydarzenie. 


Na swojej drodze spotykam masę ciekawych ludzi, którzy inspirują, nakręcają i zarażają swoją, często nieziemską energią. Stąd kolejne pomysły na realizację emocjonujących spotkań. Śmiech, łzy, szczęście, współczucie – te uczucia towarzyszą nam podczas wystąpień moich gości. Piękne. 


Tak więc Moje Kochane, mam zaszczyt Was zaprosić na kolejny event Witniczanki, podczas którego przeżyjecie cudowną przygodę…  O Waszych odczuciach porozmawiamy później. Do zobaczenia. 

Wasza Witniczanka. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz