piątek, 29 grudnia 2017

Na horyzoncie... lepsze jutro i powrót do normalności... i...



Sylwester tuż, tuż… Stary rok idzie w zapomnienie… Nowy przywitamy już za moment… Chciałabym abyście odpowiedzieli na moje pytanie: jaki był dla Was ten rok? 

Dla mnie? Dobry… Powiedziałabym nawet bardzo dobry… W marcu zorganizowałam pierwszy event dla kobiet pn. „Bądź piękna jak Wioska”… Wspaniałe doświadczenie… Otwarcie na nowe… Kobiety „są sukcesem”… To niezaprzeczalny fakt… Jesteśmy motorem do wszystkiego… Tylko często o tym zapominamy… Dlatego event, który okazał się wielkim dokonaniem… Kolejny odbył się jesienią… Niebawem kolejna „edycja”… Już teraz Was zapraszam…

Kolejnym sukcesem okazał się blog… 15 października minął rok od jego założenia… Piszę szczerze o tym co czuję, co robię… Inspirujecie każdego dnia… Zadajecie pytania… Prosicie o pomoc… Dziękuję… Pozyskałam dużo nowych Czytelniczek i Czytelników… Ale dziękuję również tym, którzy są ze mną od samego początku… Wciągnęłam się w to pisanie… Jest częścią mnie… Ot, cała ja…

W tym roku ukończyłam (kolejne już) studia podyplomowe… Fenomenalna grupa, doskonali wykładowcy… Prawdziwa lekcja życia… Klucz do samopoznania… Zresztą na bieżąco czytaliście „nowości” z uczelni… Dress code… protokół dyplomatyczny… Autoprezentacja… Marketing terytorialny… Ach… Pozdrawiam i grupę, i Wykładowców… Brakuje mi Was… 

Perły samorządu w Gdyni… Warszawa – Sejm i Senat… Studyjny wyjazd do Brukseli… Europarlament… Brugia… Coś pięknego… Latem pojechałam z rodziną na zasłużone wakacje… Odpoczynek z dala od domu… W słońcu… Z przyjaciółmi, których kocham… Od zawsze… Szczęśliwa ponad wszystko… Kongres Kobiet…Wrocław… Z każdego z tych miejsc przywiozłam ogrom wrażeń, pamiątek i wspomnień… Najcenniejsze… 

A jesienią zostałam radną… Dużo pracy, ale i ogromna satysfakcja… Dzwonicie, zgłaszacie problemy… Pytacie… Prosicie o pomoc… Dziękuję i proszę o więcej… Taki był mój 2017 rok… Zaraz się skończy, ale chcę mu podziękować za wszystko to, czego doświadczyłam… A w Nowy 2018 ROK "wchodzę" pełna optymizmu na lepsze jutro… Na powrót normalności… i…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz