środa, 15 maja 2019

Żądam stanowczej reakcji!



W mediach rozgorzała dyskusja na temat filmu braci Sekielskich „Tylko nie mów nikomu”. Oglądnęłam. Jestem wstrząśnięta i domagam się rozliczenia Kościoła i księży z tej jakże bestialskiej działalności.


Nie generalizuję. Nie oskarżam wszystkich, ale domagam się potępienia tych księży, którzy dokonywali bądź dokonują gwałtu na dzieciach i młodzieży. Domagam się ich osądzenia i wydalenia z Kościoła. Niepojętym jest dla mnie, że pod sutanną skrywają się takie bestie. Jakim trzeba być zwyrodnialcem, żeby wykorzystywać niewinne dzieci w tak brutalny sposób. Te małe brzdące ufają nam - dorosłym bezwarunkowo. Wierzą, słuchają, naśladują, uczą się zachowań. Mając 10 lat – ma się w głowie – tysiąc marzeń i wiele przepięknych, optymistycznych „barw”.
 

Wyobraźmy sobie, że masz/mam 10 lat. Na Naszej drodze staje ON. KSIĄDZ, który prowadzi Ciebie i mnie do komunii. Człowiek, który jest wzorem do naśladowania. Ten, który wie wszystko. Zna Boga i mówi Jego głosem, i… nie dokończę, bo brak mi sił. W moich oczach jest to niewyobrażalne bestialstwo i pojawiają się łzy… Nie potrafię wyobrazić sobie jaką traumę przeżywają ofiary. Przykro mi. Bardzo. Przykro.


Dlatego po stokroć krzyczę: NIE! Nie godzę się na „zamiatanie pod dywan” tego tematu! Żądam stanowczej reakcji! Żądam rozliczenia i osądzenia wszystkich ludzi, który dopuszczają się gwałtu. I nieważne czy jest to ksiądz, polityk, przyjaciel rodziny, wujek lub... Żądam! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz