piątek, 16 marca 2018

Pasja to stan umysłu…




Do napisania dzisiejszego postu zainspirowały mnie Saneczkarki z Nowin Wielkich… Ile trzeba mieć w sobie samozaparcia, pasji i wytrwałości, aby mimo przeciwności losu i braku sprzętu trenować ten jakże (jak dla mnie) odważny i niebezpieczny sport… Co to jest pasja?


Pasja w języku potocznym jest to czynność wykonywana w czasie wolnym od obowiązku dla relaksu… Może łączyć się ze zdobywaniem wiedzy w danej dziedzinie, doskonaleniem swoich umiejętności w pewnym określonym zakresie, albo też nawet z zarobkiem — głównym celem pozostaje jednak przyjemność płynąca z uprawiania hobby…


Pasja to magia, która objawia się w realizacji Twoich przedsięwzięć… Przecież zrobisz wszystko aby je zrealizować, prawda? Pasja nie zna problemu „braku pieniędzy”, „braku czasu”… Nie szuka wymówek i nie ma w swoim słowniku stwierdzenia „nie da się”… 


Kwestia odnalezienia pasji nie dla każdego jest łatwą rzeczą... Niektóre osoby mają na tyle szczęścia, aby znaleźć coś, co będzie sprawiać im wielką frajdę, ale są też osoby, które czegoś takiego nie odnalazły... 


Czymże jest pasja? Wg mnie  to nie wędkarstwo jest pasją, ale osoba, która łowi ryby... To nie sztuka jest pasją, ale ten, kto ją podziwia... To nie aparat fotograficzny jest pasją, ale osoba, która robi zdjęcia... Ten, który się czymś pasjonuje, ma w sobie pasję…


Każdy z nas może mieć w sobie pasję… Tylko trzeba ją odnaleźć i  pielęgnować jak miłość, bo lubi być kapryśna… Ja swoją znalazłam, a Ty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz