środa, 2 maja 2018

Czasami człowiek musi...


Dzisiaj spotkało mnie ogromne szczęście. Zaufała mi osoba, którą kiedyś ja pozbawiłam nadziei. Głupia sprawa, którą dawno powinnyśmy załatwić. Bardzo dawno. Nasza znajomość była wystawiona na ciężką próbę. Długo ze sobą nie rozmawiałyśmy, mijałyśmy się, udając, że się nie znamy, choć w głębi serca czułyśmy, że może kiedyś... 

Życie pisze jednak swoje scenariusze. Krótka, ale jakże szczera rozmowa pozwoliła zakopać topór wojenny, ale przede wszystkim rozpoczęła owocną, wspólną pracę na rzecz…


Człowiek uczy się przez całe życie – to fakt. Każde życiowe doświadczenie, z którego wyciąga się wnioski, czyni nas lepszymi – to również jest fakt. Każda dotychczasowa porażka nauczyła mnie pokory, ale również wzmocniła i dała ogromnego kopniaka do dalszej, bardziej wytężonej pracy. Każde zwycięstwo dodaje mi siły i nadziei na lepsze jutro… 


W życiu każdego z nas przychodzi taki moment, w którym podejmujemy decyzję wpływającą na nasze dalsze życie. Dzisiaj właśnie stanęłam na rozstaju dróg i zdecydowałam się na jedną z nich. Cieszę się, że Ty również pójdziesz ze mną tą drogą…





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz