środa, 17 stycznia 2018

Piękny zapach przyciąga...



Dlaczego tak wielu z nas „brzydko pachnie”? Wszyscy mamy dostęp do różnych środków pomagających utrzymać świeżość… Antyperspiranty, tabletki, kremy… Trzeba tylko chcieć… Niektórzy z nas w ogóle nie robią sobie nic z zapachu jaki roztaczają wokoło… Mnie to strasznie razi… Może mam bardziej rozbudowany jeden ze zmysłów? Może? Jednak lubię gdy ktoś pięknie pachnie… Chyba każdy…


Miło jest usłyszeć, że ładnie pachniesz… Prawda? Ładny zapach przyciąga… Przyznam się Wam, iż raz w życiu, zdarzyło mi się pójść za mężczyzną – jak w reklamie „Axe”… Kilka lat temu, w Świeradowie Zdrój… Pachniał nieziemsko… Spytałam jakich perfum używa… Był lekko zaskoczony, ale powiedział co to za tajemniczy zapach… Kupiłam dla męża… Do dziś go stosuje (oczywiście nie tego samego flakonu)… 


Gdy pięknie pachniesz, to jest Twój atut, ale jak powiedzieć komuś, że po prostu „śmierdzi”… Najpewniej każda z Was spotkała się z takim problemem… W pociągu, autobusie, urzędzie, sklepie… I jak się zachować w takiej sytuacji… Powiedzieć czy przemilczeć? Nieraz odór jest nie do zniesienia… Same wiecie…


Również przeżyłam kilka takich sytuacji… Parę razy powiedziałam bez ogródek i zostało to docenione… Kilka razy po prostu „przeżyłam” spotkanie lub wizytę… Napiszcie, jak Wy reagujecie, gdy… Być może będzie to dobry pomysł i wskazówka dla innych… Bo zapach to… podstawa…






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz