czwartek, 2 lutego 2017

Ślub… jeden z najpiękniejszych dni w życiu…



W przyszłym roku będziemy obchodzić 20-stą rocznicę ślubu… Porcelanowe gody… „Ten dzień” pamiętam ja z obrazka… Piękna suknia… Goście… Ślub cywilny, potem kościelny… i wesele do rana… ach… piękne wspomnienia...



Małżeństwo to piękno –
bycia we dwoje.
Małżeństwo to poszukiwanie –
drogi do celu.
Małżeństwo to skarb – 
którym jest Wasza miłość.
Małżeństwo to Wy – na zawsze razem.

Jak ja zazdroszczę dzisiejszym nowożeńcom… W tamtych czasach nie można było przystrajać kościoła… Balony były tylko w trzech kolorach… Wymarzyłam sobie błękitne dodatki… Graniczyło z cudem zakupienie takowych… Ale dałam radę... błękitne róże, błękitne balony, błękitne zaproszenia, błękitna kolia i kolczyki… Biały garnitur z błękitną różą prezentował się prześlicznie… no, dobra... Pan Młody... ;)



Ale wróćmy do tematu… Obecnie istnieją firmy, które dekorują kościół, salę, samochód… Wspaniała sprawa… Sama czasem myślę aby otworzyć „coś takiego”… Może w dobie „kryzysu” pójdę za głosem serca… Mam tyle chętnych dziewczyn, które wspólnie ze mną mogłyby współpracować i organizować takie przedsięwzięcia… Zobaczymy… Znowu zeszłam z tematu…



Zaproszenia można zamówić w internecie… można również przygotować samemu… Ileż frajdy i zadowolenia z tworzenia… Tyle wzorów ile osób chcących je wykonywać… Przepiękne podziękowania dla przybyłych gości… w formie cukierka, aniołka, flakonika… Kiedyś nie do „ogarnięcia”… Te pomysły „przyszły” z zachodu… i akurat te bardzo mi się…



Suknie… wiadomo, że każda Panna Młoda wygląda przecudnie… ale w dobie przepięknych sukien (z trenem lub bez, z koronką lub bez, z odkrytymi ramionami lub całkiem zabudowana), każda z Pań wygląda jeszcze piękniej… Garnitury… tu klasyka wygrywa… Choć „mój” biały podoba mi się najbardziej… Spaja… Para stanowi jedność… Ekstrawagancja… cóż, tego dnia można…



Ślub to dzień, w którym powinniśmy być wypoczęci, a przede wszystkim uśmiechnięci… 

Dla Pary Młodej to szczególny dzień... 

Są zdenerwowani, martwią się o każdy szczegół… Pomóżmy Im przebrnąć i przeżyć ten piękny, mimo zdenerwowania, dzień... Uśmiech na Ich twarzach nie powinien zanikać… To Oni tworzą atmosferę… ale my jako goście również... Nie zapominajmy o tym... 
 
Mój piękny Panie... piękny tekst, pięknej piosenki... Czas do ślubu iść... 





1 komentarz: