piątek, 28 kwietnia 2017

Co jest najatrakcyjniejszą formą wypoczynku w długi, majowy weekend?



Od paru ładnych lat, w naszym kraju, pojawiła się nowa świecka tradycja… Jaka? – najpewniej spytacie… Ano taka, iż biorąc parę dni wolnego, można mieć baaardzo dłuuugi weekend… majowy… Fantastyczny moment do odpoczynku i wyciszenia… Naładowania naszych akumulatorów…

Jedni wyjeżdżają nad morze, inni w góry, inni za granicę… W zależności jakim dysponujemy portfelem oraz chęcią spędzenia tych dni, wybieramy (z wielu) najodpowiedniejsza ofertę dla siebie… Wielu z nas pozostaje jednak w domu, aby nadgonić „zaległości” w domu, ogrodzie, bądź w czasie poświęconym rodzinie… Możemy w tym czasie wyjść do kina, teatru bądź muzeum… Możemy również wybrać się na wycieczki piesze czy rowerowe… Ważne jest abyśmy ten czas mile spędzili…

Majówka to czas, w którym możemy rozpocząć naukę jazdy konno… Mega przygoda… Gdy byłam małym dzieckiem, u dziadków, w wakacje jeździłam na Kasztanie… Bardzo ułożony koń… Choć wtedy nie podchodziłam do niego sama… Bardzo się bałam… Dziadek Piotr jednak robił swoje… Po sianokosach bądź innych pracach polowych, „przymusowa” jazda konna… Kontakt i przyjaźń z koniem jest bardzo cenna... Taki wypoczynek wpływa na ukojenie nerwów, wyciszenie i wsłuchanie się w siebie…

W okresie Majówki często organizowane są, przez władze lokalne, organizacje społeczne bądź szkoły, pikniki, festyny lub wydarzenia sportowe dla mieszkańców… Jest to doskonały pomysł, który powinniśmy powielać… Pikniki rodzinne na trawie… z atrakcjami dla dzieci… z muzyką… Fenomenalna sprawa… Wg mnie wystarczy troszeczkę kreatywności, pomysłu, chęci… i… można stworzyć naprawdę fantastyczny weekend…

Marzy mi się taki piknik… na kocu rozłożonym na trawie… na którym stoi kosz wiklinowy ze smakołykami w środku… Obok przyjaciele… dzieci… W tle muzyka… Rozmowy… gwar… gitara… karty…  Słońce… Wspaniała atmosfera… Ach…


A jaka jest Wasza wymarzona forma wypoczynku w długi, majowy weekend? Piszcie, jestem bardzo ciekawa… 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz