sobota, 7 stycznia 2017

Przypominam - 21.01 Dzień Babci i 22.01 Dzień Dziadka…



O tych świętach nie możecie zapomnieć! To już niedługo, bo pod koniec stycznia… W tym roku przypadają na sobotę i niedzielę… Bardzo dogodne dni… Mamy wolne więc z dziadkami możemy spędzić dużo cennego czasu… Mi pozostała tylko jedna Babcia… Janka… kocham… ma 89 lat… piękny wiek…


Jest jeszcze trochę czasu więc tak możecie go sobie zaplanować, aby w tych dniach (bądź dniu) być z Nimi… Pamiętajcie nie liczą się drogie prezenty… Dla Waszych bliskich liczy się sama Wasza obecność i towarzystwo… Sprawiacie Im tym samym bardzo dużo radości…


Gdy są daleko i niestety nie będziecie mogli Ich odwiedzić, proszę wyślijcie do Nich kartki, najlepiej gdyby były przez Was samodzielnie wykonane… i wyślijcie w takim terminie aby dotarły na czas… Moim Dziadkom, gdy żyli, zawsze robiłam takie niespodzianki…


Tak więc przypominam, Dzień Babci wypada w sobotę 21 stycznia, natomiast Dzień Dziadka w niedzielę, czyli na drugi dzień po Dniu Babci…


Gdy Dziadków nie ma już wśród nas, odwiedźcie cmentarz… zapalcie znicze… „porozmawiajcie” z Nimi… Oni, „z góry”, zawsze na nas patrzą… Są naszymi Aniołami Stróżami… Moich Dziadków bardzo mi brakuje… To byli bardzo mądrzy ludzie… Gdy byłam młodsza nie zawsze słuchałam Ich rad… Dzisiaj mogłabym Ich słuchać i słuchać… 



Pamiętajmy, że najbliżsi nas bardzo kochają… Oczekują miłości w zamian... Nic więcej… I my powinniśmy Im tę miłość okazywać i dawać… 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz